Góry Złote-Bialskie, Jaskinia Niedźwiedzia i okolica.30-31 marca 2019r

Wycieczka dwudniowa.

Po tygodniu znowu wracamy w ten uroczy zakątek Polski.Wczesnym rankiem docieramy do Bielic skąd rozpoczynamy wyprawę górską-naszym celem jest Kowadło-szczyt zaliczany do Korony Gór Polskich-dalej granicą z Czechami idziemy do Przełęczy Trzech Granic skąd przez Brusek, Dział, Przełęcz Działowe Siodło schodzimy na Dukt Nad Spławami by przez Nowe Bielice wrócić pod zabytkowy kościół gdzie zostawiliśmy auto.Piękna trasa z widokami na Polską i Czeską stronę, gdzie wiosna przeplata się jeszcze o tej porze roku ze śniegami w wyższych partiach gór.Przeszliśmy 22km. Nocujemy w znanym nam już miejscu-czyli Stronie Śląskie-„U Ireny”.

Drugi dzień rozpoczynamy od zwiedzenia Jaskini Niedźwiedziej, zaglądamy do malutkiej Janowej Góry z ruinami kościoła, podziwiamy Pasterskie Skały by piechotą dotrzeć do zanikającej wioski Marcinków.

Trasa wycieczki:

Dzień Pierwszy. 30 marca 2019r

1. Bielice-Kowadło-Przełęcz Trzech Granic-Dział-Bielice

Dzień Drugi. 31 marca 2019r

1. Stronie Śląskie
  2. Kletno (Jaskinia Niedźwiedzia)